lördag 28 februari 2009

Bakfulla bekännelser

Mmm, träningsvärk. I hela kroppen. Fan vad det känns bra.

Idag har jag renskrubbat köket och bjudit på halvt hemmagjorda semlor. Idag har jag skrattat åt Rikard Palms oändligt roliga felsägningar...

...en ekonomisk kalops...ursäkta, kollaps...
...there has been an earth cake in Japan...

Idag har jag läst vidare i min bok och fortsatt gå från klarhet till klarhet. Jag har arbetat med en text till skolan, formulerat min hypotes och fått den bekräftad en stund senare genom en kompis. Han visste inte att han slog huvudet på spiken och slog bort min känsla av att bara ha flummat runt i min text.

Jag tar kloka beslut. Jag tar hand om mina vänner och är en gladare person. Jag infriar mina löften till mig själv.

3 kommentarer:

  1. Ar inte det den basta kanslan som finns? Sjalv alskar jag nar jag har varit produktiv o gjort saker pa "ratt" satt. Kanner mig sa vuxen!
    Jag ar glad for dig

    SvaraRadera