fredag 27 februari 2009

Att dansa eller inte dansa, det är frågan

Åh, vad jag är trött. Ååååh, vad jag är trött och bara vill ligga ner och titta på en menlös film.

Steg upp vid åtta, spelade tre matcher mot Lisa (och vann två, yay!), gick sedan in i gymmet och crosstrainade och avslutade med lite armstyrka. Det var en kille som svimmade i gymmet idag. Han bara somnade in, fortfarande sittande på sin maskin. Hans flickvän blev livrädd och någon sprang och hämtade en som jobbade där. Vi stod säkert fem-sex personer runt killen och alla var nervösa och sa "jag vet inte vad man ska göra" och flickvännen ropade att han haft problem med hjärtat innan. Jag stod beredd med min vattenflaska och sa det enda jag visste, att de skulle lägga honom ner och lyfta upp hans fötter. En som jobbade i gymmet kom framspringande med lite druvsocker och då vaknade killen. Han blev nog ganska generad och liksom ursäktade sig: "jag har inte tränat på länge, det är nog det..." medan flickvännen fortsatte "men du satt ju stilla när du blev yr". Ja hur som helst, det var inget mer intressant med den här historien, lite vardagsspänning bara.

Nu försöker jag peppa mig själv. Pontus håller på att laga mat och jag ska snart iväg till Carro. Jag vill verkligen ha en skitkul kväll och dansa natten lång, men vi får väl se. Magen krånglar och jag har en dålig dag idag. Men kanske just därför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar