onsdag 18 mars 2009

Jag förtjänar en kväll i soffan

Gissa hur mycket jag hunnit med idag! Steg upp ottan, cyklade bort till Erikslust, tog bussen till jobbet, jobbade till lunch, stack hem, lagade mat och hetsåt framför Ellen (jag älskar Ellen), skrev färdigt mitt synopsis, lämnade in den tio minuter innan deadline varpå jag kastade på mig träningskläderna och sprang bort till Friskis, spelade fyra matcher (och vann tre, mohaha) mot Lisa och avslutade med några km på crosstrainern. Just nu sitter jag lite darrhänt och försöker sluta svettas.

Satan, vad jag förtjänar en kväll i soffan. Mjukisbyxor, te, Grey's Anatomy och nya Lisa.

2 kommentarer:

  1. Skriver du det har sa att jag ska kanna mig oproduktiv? Eller???

    Jag jobbade. Kom hem. Tittade pa TV. At mellanmal. Sommnade. Vaknade nar Tim kom hem. Och nu sitter jag har.....(framfor datorn) o vantar pa nya Lost.
    Kommer att ha myskvall aven om det ar ofortjant...

    SvaraRadera