onsdag 30 september 2009

Ila!

Strax på väg till middag hos en kompis. Det har äntligen blivit kallt ute! Dags för myskläder och kanske unna sig lite nya, fina vantar och sådant? Hittar dock fortfarande inga skor som jag gillar. Vet inte vad jag har för stil längre, och det har jag alltid vetat! Kanske att jag köper ett par jag såg på Nilson, för 800 spänn. 1000 spänn var nämligen för mycket, på ett par andra jag såg... (jojo, med en mellanskillnad på knappt en utekväll).

Var ensam på jobbet idag, de andra var sjuka eller lediga. Inte för att jag var sysslolös, men det var lite ensamt. Och stegen är inte så många idag, på stegräknaren. Tur att jag ska kliva i lite trappor och så nu. Plus 2700 steg för cyklandet idag, och i morgon 1 1/2 timmes dans. Det ni.

Nej fan nu ropar Pontus, och här sitter jag med spolar i håret...

2 kommentarer:

  1. Vad skönt med kyla!!

    Här är det så varmt att man möglar.

    30 jävla plus idag igen.

    SvaraRadera
  2. Förresten.
    Förra inläggets ord: pigrap. Alltså grisrap. Fick mig att småflina lite.

    SvaraRadera