tisdag 29 september 2009

Tiden rusar

Det har gått skitbra på jobbet på sistone. Har fått massor gjort, varit supereffektiv och bollat flera saker samtidigt. Ansvarige i vår lilla avdelning har varit hemma sedan i fredags och jag har fått ta över lite smått ansvar. Det är kul. Dagarna rusar iväg.

Stegräknartävlingen började idag, den vi har på jobbet. Vi ska hålla på i fem veckor. Jag är uppe i 6800 steg idag, så jag lär komma över 7000, vilket är en statistiskt rekommenderad dagsmängd. I övermorgon börjar dansen, den som blev inställd men sedan återställd. Äntligen. Jag behöver röra på mig.

Jag blev uppläst i p3 idag. Clementinerna är ute i affärerna och det är kyligt i luften. Jag bara myser. Jag läste om ett företag som verkade passa mig mer som handen i handsken än något annat. Har kikat lite på det. Får se. Tiden rusar.

2 kommentarer:

  1. Varfor var du upplast i P3?
    Vilket program?

    SvaraRadera
  2. Jag messade in, det handlade om p-piller och hur många tjejer mår dåligt av dem. Hallå p3 tror jag det var.

    SvaraRadera