måndag 2 mars 2009

Fantastiska kvinnor

Den här fantastiska kvinnan har funnits i mitt hjärta sedan ett par år och i min mp3-spelare sedan i julas. Igår - eller var det natten till igår? - såg jag en av hennes videor för första gången. Låten råkade vara den första jag hörde med henne, och videon är sådär glad och fin så man sitter och dumler och kan inte slita sig. Håll till godo:



Och den här fantastiska kvinnan är förutom en av mina favoritartister, även min stilförebild. För några år sedan fick jag ofta komplimanger för min klädstil och mina ständigt skiftande frisyrer och under en period när jag hade mörkbrunt hår och ofta hade rockiga kläder, fick jag ett par gånger höra att jag var lik henne. Det här kan jag skriva helt opretentiöst nu, eftersom ingen någonsin skulle komma på tanken att likna mig vid henne idag. Hur som helst, titta, lyssna och njut. Fler fantastiska kvinnor kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar